19 september, 2015

Keskpäevatunni stuudios Priit Hõbemägi ja Mart Luik

Täna saates:
Riigikogu kuluhüvitiste kasutamine tekitas traditsiooniliselt paksu verd ja pahameelt.
Põllumehed käisid traktoritega Tallinnas. Kas sellest tulu ka on?
Riik asutab uue rahvusliku lennufirma. Ausalt või?
Riigikogu alustas uut hooaega. Esimene meediapeatud -  saadikute uued autod.
Riigikogu istungjärgu avamisel rääkis. president Euroopa migratsioonikriisist ja kitsus taastama viisakust.
Sõnasõda Vjatšeslav Leedo, Remo Holsmeri ja Urve Palo vahel on jõudnud kohtukutseteni.
Koondamine riigiettevõtetes - äkki koondatakse kohti, mitte inimesi?



11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Muide, kuis saab olla, et seakatku teated lõppesid, kui Hispaania (oli vist?) labor meie oma tulemuse üle vaatas ja tuvastas, et ei ole katk?

Anonüümne ütles ...

Ei ole uut siin päikese all.
Inimene on inimene ja jääb selleks elupäevade lõpuni. Staatuse sümbolid on meiega kaasas käinud aegade algusest. Raske on seda eitada, veel vähem sellest lahti lasta.
See, et tänasel päeval on staatuse sümboliks, kellel on parem ja uhkem [sõidu]riist, auto, ei ole midagi erakorralist. Olid ajad kui [sõidu]riistaks oli hobune; mida uhkem täkk, seda kõvem tegija. Või vastupidi. Vahet pole. Küll on aga vahe sellest, kuidas inimene oma [sõidu]riista on hankinud. Ja see näitab juba üht-teist-ja-kolmandat inimese ajumahust; potensiaalist, millega otsuseid vastu võtta.

Anonüümne ütles ...

Kuluhüvitiste pall visati õhku ilmselt riigikogulaste tellimusl, et selle varjus tõsta oma palka ja saada 30% palgale juurde ja mitte kellelegi aru anda. PUNKT.
MIKS peaks riigikogulastele 30% juurde panama
Kogu riik ägab viletsuses, töökäed lahkuvad riigist ja meie surume VEEL palka riigikogulasele juurde. See on ilmselt see “tellitud töö”.

Anonüümne ütles ...

Mehed, rääkige pigem asjast, te olete ju autovõõrad. Kõige mõttetum auto on kabriolett. RAM 1500 on alati ilus kastikas olnud ja kast on ikka praktiline ka, kasvõi kaminapuude kojutoomisel.

See, et teie lemmik on Honda CRV, näitab kahjuks seda, et te ei tea, mis on hea auto. :)

Heidi ütles ...

"Rahvateenija" Õlle-Kalle liisis ka linnamaastur Honda CRV!

Anonüümne ütles ...

mehed aga rääkige kuidas teie oma tervist korras hoiate? kas te ka mmsi teete?

rääkige kenderi kanepi toetamise meeleavaldusest ka.

Anonüümne ütles ...

1000 toosi tikke jagatakse valijatele sõnumiga pange ennast põlema

Anonüümne ütles ...

Kui Leedol on midagi öelda ja ta TAHAB öelda, siis öelgu konkreetselt välja nimed, summad, toimumise kohad. Muidu olgu vait.

Iseküsimus on Leedo "ärimudel".

Anonüümne ütles ...

Euroopa Komisjonis on otsus Estonian Airi riigiabi mittekõlbulikkusest ammu olemas. Sellest saab aru see, kes tunneb riigiabi andmise reegleid. Lihtsalt ei ole sellele ilmselt "ametlikku" käiku veel antud. See juhtub peale seda kui on loodud uus "rahvuslik lennukompanii". Absurd. Ja kes on see, kes otsustab, kuhu peab otse lendama? Kas ametnikud ja poliitikud, kellel vaja Brüsselisse? Sii on järgmine lennukompanii varsti jälle käpuli.
Ja ei saa maksta firma juhile miljoneid palka kui seda raha EI OLE. See on absoluutselt iga kapitalistliku põhimõtte vastu. Ma ei saa firmas endale miljonit maksta, kui mul seda raha EI OLE.
Maksumaksja EI OLE lüpsilehm ja eksperimendi osa. Mingit uut lennukompaniid EI TOHI luua enne laiapõhjalist debatti.
Lennuametis on piisavalt väga kompetentseid mehi, kes võik kasvõi täna kahata lennukompaniid juntima – aga ei võtame mingid kahtlased kujud, maksame miljoneid ja teeme pankroti. JAMA.

Anonüümne ütles ...

Härrased te võtate seda autovärki liiga lihtsustatult.
Nelja aasta pärast pole need autod enam mitte uued(Üks tädi olevat oma uue autoga kolme kuuga juba 20000km läbi sõitnud(peab vist öösiti taksojuhina palgalisa teenima)).
Mina olen oma tööauto peale liisinguperioodi lõppu välja ostnud, jääkväärtus oli ca 6000EUR, sellele lisandus veel käibemaks mida arvestatakse konjunktuuriinstituudi autode hinnatabelis oleva hinna pealt(milleks oli mingil põhjusel 10000EUR) st masina lõpphinnaks tuli 8000EUR i kanti, seega sain natuke turuhinnast odavamalt kätte aga põhiline oli see, et sain masina, mis oli algusest peale minu käes olnud.

Markku A. ütles ...

Ok riik oepreerib ja kandib Estonian Airi vara. Kõik väga ebaeetiline ja paha, aga pakkuge siis midagi mõistlikku välja, kuidas õigesti toimida. Viriseda ja vinguda oskab enamus eestlasi. Iga normaalne inimene saab ju aru, et Eestil on vaja riiklikku lennufirmat!!!