Nii, suur suvi on käes ja jaanipäev juba huikab metsas. Inimesed jooksevad laiali ja seekord on inimkaotused suuremad kui varem - Hans Luik ja Rein Kilk ei ole mikrofoni kuuldeulatuses.
Tartu veetorni taga istub madalas kollases majas Hannes Astok, Tallinnas Priit Hõbemägi.
Teemadest siiski puudu ei ole - alkoholimüügi keeld kütab meeli, Maaleht läks Ekspress Grupi tiiva alla, puidutöötlejad koondavad inimesi jpm.
Ootame teie ettepanekuid ja kommentaare!
16 juuni, 2007
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
22 kommentaari:
Viinaralli viinaralliks, aga kas Keskerakonna käikude taga pole lihtsalt kättemaks ja ärategemise soov pronksiöö eest?
Kuidas toetate ideed: kõik poed lahti 10:00-16:00. Nii võitleme ju üleüldise TARBIMISE vastu ja EURO tuleb meile kiiremini.
Mis arvate hr. Savisaare suurepärasest mõttest, et "kauplused võiksid mõelda alkoholivaba märjukese tootmise peale"? Äkki kaotaks Õlletehased ära ja Piimatööstuse ja farmid ka ja tooks kogu tootmise kauplustesse (ka. lehmadtagahoovi). Kauplustes villitakse õlut ja karjatatake lehmi (toodetakse piima). KOGU TOOTMINE kauplustesse! ;)
Tere,
välispoliitika alaseid teemasid on Keskpäevatunnis liiga vähe. Saan aru, et eelk6ige on tegu sisepoliitikat kajastava saatega,ent kapseldumist tuleb vältida.
Palju j6udu soovides,
Markus
Ahoi. Olen 28a mees, sugulaste seas on padualkohoolikuid.
Minu ettepanek oleks hoopis see, et alkoholi müük tuleks hoopis keelata pühapäeva õhtul kella 20:00st .... kuni neljapäeva õhtul kella 20:00 -ni. Nii iga nädal. Kui on pidupäevad nädala sees nagu jõulud, siis teha erand.
Alkohol talongide peale. Toit samuti... nii võitleme ülekaalulisuse vastu japääseme südame-veresoonkonna haigustest!
Pronksöö järgselt kuritegevus oli madal kuna kuri-inimesed olid pokris ja patrullid tänavatel. Joomine lahtioleku ajast ei vähene. Pigem ostetakse hulgi ette ja mis teda siis lasta kodus ikka seista kui kohe ära juu ja uue laari (mitte Mart) järele minna. Joomine suureneb kindlasti!
Kindlasti tuleks autod maksustada, lektri asemel. Paljudes riikides on autodel kasutusmaks. Mingist mootorivõimsusest alates võiks sõiduautode kasutusmaks kasvada hüppeliselt: suured kiirused on ju niikuinii keelatud ja toovad vaid õnnetusi.
tundub et alkoholiteemast ongi saanud kahe erakonna vaheline võitlus elu ja surma peale.
uuriks, mida teeb selles valdkonnas sotsiaalmininister,kes peaks hoolitsema rahva tervise eest. või on tema näol tegu vaid reformierakonna marionetiga selles verises võitluses.
Ise ei kuula hetkel saadet, aga kui jutt viina peal, siis võiks mõni saates olev reformierakondlane rääkida, milline siis ikkagi on see laiahaardeline alkopoliitika, millele viidates Keskerakonna alkoreklaami keelamise seadus läbi kukutati?
Ja et miks meil seda alkoreklaami nii väga vaja on?
Ja lõbus link teile ka humoorikama poole pealt :)
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=73109
Loomulikult tuledega vilgutamine on rumal ja lühinägelik, "solidaarsus" jutumärkides. Oled solidaarne paari huligaaniga, aga sead ohtu normaalsed kaasliiklejad.
Ka see ühes teatud raadiojaamas patrullide asukohtade kuulutamine on tegelikult kuritegu või vähemalt sellele aktiivne kaasaitamine.
Keskpäevatunni ettepanek on lõpetada tulede vilgutamine politsei eest hoiatamiseks - ei sääsat pätte, kihutajaid ja roolijoodikuid!
Mittevilgutamisest arvan hästi
lugupeetavad,
liikluses korra majja löömiseks aitaks ainult ühe seaduse vastuvõtmisest. Purjus peaga sõitmise eest tuleb karistada vastavalt sissetulekule või elustandardile. Teistkordse vahelejäämise puhul tuleks auto lihtsalt konfiskeerida.
Vilgutamise võiks tõesti järgi jätta või siis teine variant oleks ka näiteks kutsuda autojuhte üles vilgutama vastutulijale tulesid, kui ta liigub silmnähtavalt kiiremini, kui lubatud. See paneb kihutaja kindlasti vähemalt kolme kuni viie kilomeetri jooksul korralikult sõitma.
Muidugi peale vilgutamise jääb veel alles teine kõigi kihutajate rõõm - teiega konkureeriv raadiojaam, mis edastab teateid stiilis "Tartu maanteel Vaida juures mõõdetakse kiirust, olge seal ettevaatlik".
tuleks kehtestada teise auto maks. Ehk kui inimesel/perel on üle ühe auto, siis seda maksustada. Piirab valglinnastumist ja seda meeletut autostumist...
Oot et kui meil on liiga palju autosid, siis tuleb kehtestada automaks, mitte tegeleda jalgrattateede või ühistranspordi parendamisega?? Kammoon.
Muide Tallinna LV poolt suure trummitagumisega loodud sajad kilomeetrid jalgrattateid on päris hea huumor. Need on suures osas lihtsalt sõidutee peale joonistatud meetrilaiused ribad.
Eriti lõbus on see peale Pärnu mnt "küüru", kus paremale Tondi tn-le pöörajad (tavaliselt sõidavad 70ga) peavad lihtsalt diagonaalis üle sellise "jagrattatee" kimama.
Kiiruse piirangud on ajuvabad, kui ilm ja tee on head! Politsei on sellistes heades ilmastikuoludes vaid ajuvabad autojuhtide peedistajad! Tulede vilgutamine on ainuke õige viis selliste nõmeduste mahasurumiseks.
Joobes sõitmine on hoopis teine asi ja selle vältimiseks tuleb kasutada just sellele mõjuvaid vahendeid, mitte kiiruse piiramist või vilgutamise mahategemist!
Miks alkoholimüügi piiranguid arutades räägitakse viimasel ajal üksnes kellaajalistest piirangutest? Kas on mingi oluline õiguslik takistus piiramaks hoopis müügikohtade arvu; kas igale taotlejale peab andma loa alkoholimüügiks? Võiks ju piirata hoopis müügikohtade arvu - näiteks kehtestades ranged tingimused müügikohale -, igas selvekaupluses ei peaks olema alkoholiosakonda, igas tanklas ei peaks olema müügil kange alkohol. Minu arvates mõjuks hoopis paremini kui näiteks Tartu suuruses linnas oleks 5 - kasvõi ööpäev läbi avatud - "viinapoodi" selle asemel, et on 50 (praegu ilmselt rohkem) kl. 8 - 20 avatud alkoholi ostu kohta.
Tuledega vilgutamisega lõpetamine peaks ju olema iga vähegi mõelda suutva inimese jaoks loogiline. Vilgutajad peaksid mõtlema keda nad enda arust kaitsevad? Või on ka neil põhjust politseid karta?
isiklikult lõpetan tuledega vilgutamise siis,kui politsei lõpetab kiirusemõõtmise sügaval põõsastes,tuleb metsast välja ja hakkab oma olemasolu näitamisega tagama liiklusohutust ning reageerima ka muudele liikluseeskirjade rikkumistele nagu valgusfoori tulede eiramine,nõelumine,jalakäigu radade eiramine.Ja veel-palgist ja pinnust,korduvalt olen täheldanud,et minu 65 km tunnis on tunduvalt aeglasem politsei ilma vilkurite ja lahtise turvarihmaga 50-st km/h
Postita kommentaar