21 juuli, 2011

Kuidas Postimehes ajakirjanikud elavad...

Facebookis on tekkinud huvitav diskussioon Postimehe toimetuse sise-elu teemadel. Võiks huvi pakkuda ka laiemale lugejate ringile:
  • Mai Vöörmann: Vabandage, aga käsitlus valitsuse saja päeva kohta PM-s on ikka küündimatu. Ideon, miks analüüsi ei teinud, oleks ikka sisu ka olnud, mitte üle jala libisemine.
    Eile kell 14:50 · · 1 inimene
  • Argo Ideon Anna hõlpu, Mai mul tänases lehes kaks materjali :) väike küüneviha juhtkirja sees mul on
    Eile kell 14:52 ·
  • Ummelas Mart Valitsuse 100 päeva: who cares? Kõik teavad, mis sealt tuleb, kellelgi ei pane see enam silamnurka tõmblema. Tore nõukaaeg on tagasi, üksnes hüüdlaused ja kiidulaulud parteile ja valitsusele (vt pantvangide vabastamine).
    Eile kell 14:53 ·
  • Mai Vöörmann Nägin-nägin ja isegi lugesin Argo. Kas noorele reporteile anti siis harjutamiseks sisepoliitikat näppida?
    Eile kell 14:56 ·
  • Argo Ideon Aitäh küsimuse eest, palun järgmine :) aga esita see päevatoimetajale vms, kes vägesid juhatavad.
    Eile kell 14:58 · · 1 inimene
  • Mai Vöörmann Vastus ammendav!
    Eile kell 15:01 · · 1 inimene
  • Dagne Mihkels Archie, sa ju ise pakkusid eile välja "sellele, kes vägesid juhib", et sina teed seda materjali, mida sa tegid. sama hästi oleks sa võinud teha ka 100 päeva analüüsi. Arvestades, et inga tegi põmst sedasama, mida sinagi. Muuseas, päevatoimetaja teeb praegu kolme täiskohaga inimese tööd, hommikul kella 10st kella 22.30ni, 6 päeva nädalas.
    Eile kell 16:05 · · 1 inimene
  • Argo Ideon Inga materjalist ma sain teada õhtul, enda oma pakkusin enne 10 hommikul ja tegelikult oli ju hea komplekt
    Eile kell 16:10 ·
  • Dagne Mihkels Minu tagasihoidlik kogemus ütleb, et valdkonna kajastamise eest vastutab selle valdkonna reporter. Ja Archie, mina arvasin seni, et sind ei pea juhendama, vaid sa tead ise väga hästi, mis on oluline ja mis mitte. Kas tõesti peab siis, kui sa hommikul oled välja käinud, et sul on suurepärane materjal, mida teha, ütlema, et tee hoopis muud asja? Või mida oleks siis päevatoimetaja pidanud tegema?
    Eile kell 16:13 ·
  • Argo Ideon Dagne, ma tahtsin ainult öelda et mina väikese tagasihoidliku töötajana olen nõus vastutama oma lugude eest, kogu lehe sündimises ma osaleda ei saa, aga jõukohaselt üritan :)
    Eile kell 16:21 · · 1 inimene
  • Ummelas Mart Huvitav diskussioon ja mitte News of the Worldis...
    22 tundi tagasi · · 1 inimene

Kommentaare ei ole: