26 jaanuar, 2019

Keskpäevatunni stuudios Priit Hõbemägi, Ainar Ruussaar ja Madis Kimmel

Täna, 26. jaanuaril Keskpäevatunni temadeks:
Taxify ultimaatum Eesti Vabariigile - ärge sundige meid vastutama meie taksojuhtide eest või muidu läheme Eestist ära.
Koolikell, koolikell - millal see hommikuti kõlama peaks, kas kell kaheksa või üheksa? Ja kas see teema on sotside kaval kampaaniatrikk?
Kaitseväe käsirelvahange protestiti ja relvad lähevad uuesti läbikatsumisele. Miks Eesti relvahanked viimasel ajal läbi kukuvad? Riho Terras ühines Milremiga.
Jaanus Karilaiu vihje Danske panga skandaali võimalikule seotusele poliitilise korruptsiooniga.
Laine Randjärv tahaks saada Viimsi vallavanemaks...
Aastavahetuse ilutulestikud võivad kaasa tuua ilutulestiku luksusmaksu ja kollaste signaalrakettide müügi keelamise.
Eestis on nüüd esimene abistatud enesetapu kandidaat.

10 kommentaari:

Rene ütles ...

Kuidas kliendi jaoks ei muutu midagi sh nagu te välja tõite ka hind. Kliendi jaoks muutub kohe kindlasti hind kallimaks, kui Taxify peab lisaressursse kulutama bürokraatia peale. St selleks, et seda bürokraatiast tingitud kulu katta, peab Taxify, kas sõidukijuhtidele vähem raha maksma või siis klientidelt rohkem raha nõudma. Kipun arvama, et see viimane just realiseerukski.

Anonüümne ütles ...

Armas aeg, kui igav saade...

Jüri Saar ütles ...

Ei ole ju samad tingimused - kui inimesed sõidavad vaid loetud tunnid nädalas siis ei ole ju mõistlik samu tingimusi seada, mis 5 päeva nädalas sõitvatele taksodele ja taksojuhtidele, kelle jaoks see on põhitegevus.

kohalik mees ütles ...

Taksondusest. Ei maksa unustada, et vana kooli taksod võivad oodata taksopeatustes nii lennujaamas, sadamas ja mujal. See on nende eelis selle bürokraatia eest, mida nad rohkem kogevad. Sama on Londonis - mustad taksod, mille litsentsi on väga raske saada, aga kellel on õigus klienti tänaval oodata ja MInicabid, kes tohivad ainult tellimusele sõita.

Jüri Saar ütles ...

Miks ma ei võiks ise otsustada, millist teenust ma tahan? Kui ei usalda taxify-d, siis ei kasuta. Kui tahan Tulika taksot, siis saan seda tellida. Miks võtta valikuid vähemaks?

Ja maksud on tulusaaja maksta. Taxify saab enda tulu vahendamiselt ja maksab sellelt makse, Taxify kaudu sõidutaja saab oma tulu ja peab sellelt omad maksud maksma.

Hando ütles ...

Ei ole, Priit, tegu teistsuguse teenusega, on algusest saadik olnud teistsugune retoorika: asi pole kunagi olnud mõeldud nii (ei Uberis ega nüüd ka Taxify-s (alustades oli nende loogika hoopis teine!)), et Mati võtab mööda sõites Peetri tööle kaasa!! See on algusest mõeldud mass-teenusena. Ma võin hunnikut nende meile näidata, kus kõik boonused jms sõltuvad sellest, kas oled piisava arvu tunde "aktiivne". Ja see on pettus e valetamine. Probleem on aga veelgi suurem: tegu on ilmselgelt ka vargusega; teil, härrased, on normaalne majandusloogika sedavõrd kontides, et te ei näe, mis vedeleb otse nina all :( See pole kunagi olnud nii, et muldan tädi Maalil 2 vagu kartuleid vaid võtan selle tädi adra ja muldan järjekindlalt terve suve kõigi naaberkülade kartuleid. Ehk: põhivahendi kulu ei ole teenuse hinna sees mitte kuidagi; kui oleks ei jookseks rehkendus mitte kuidagi välja! Uskuge mind, olen suhelnud kümnete juhtidega. See seltskond pole rehkenduses alati kõige teravamad pliiatsid (kas nooruse pärast või on sundviskes oma sõltuvuste tõttu ntx). Kui see asi neile tabelisse kribada ja näidata (või märkavad ise ntx autot vahetama hakates), põgenetakse üldjuhul sellest "ärist". Ja sellest miskipärast ei julge keegi juttu teha; miks küll?! Seejuures pole oluline, kas varastatakse põhivahend tädi Maalilt, oma pruudilt, ämmalt või iseendalt. Vargus on vargus ja see on selle teenuse südamik. Terve rida aspekte on veel, kus sisu erineb retoorikast nagu siga käost aga siin maht väike ja ei hakka jutustama. Lihtsalt, mehed, võtke oma talupoja mõistus kätte ja vaadake asju nagu nad on, mitte läbi mingi pseudoinnovatsiooni udu!

Anonüümne ütles ...

Kokku on kogunenud ikka tõelised vaimuhiiglased, kellele on palju tähtsam kooli alguse aeg kui riigi majandus ja sellealased erakondade lubadused.

portfoolio ütles ...

LP Priit Hõbemägi & Co
Olete arukas seltskond ja saated reeglina huvitavad kuulata. Taxify teema suhtes olete teinud paraku ebapiisava ettevalmistuse. Olen üks nende "hobijuhtidest", mul on olemas teenindajakaart, mu tausta ja autot kontrolliti enne, kasutan firma autot, raha laekub firma arvele, korralikult maksan sellest ka käibemaksu riigile. Sõidan siis, kui põhitööst aega üle jääb ja huvi on, keegi ei nõua, et pean pikki päevi tegema, kliendid on meeldivad ja tasu saab ka. Jutuksolev eelnõu on ilmselt kindlustusfirmade lobi, et saada rohkem raha.

Unknown ütles ...

Poliitiline korruptsioon mitte lihtsalt pole võimalik vaid kõik sellele viitabki. Riigiametite mehitamine omade jopedega oli 17 aasta partei peamine strateegia ja see ilmselgelt mõjutas riigi tegevust rahapesu uurimisel. Prokuratuur seal hulgas. Hr. Hõbemäele - Kallase 10 milli kohtuasi ei käinud läbi KÕIKI KOHTUASTMEID!

Anonüümne ütles ...

Tõesti igav saade. KPT allakäik jõudis tänasega minu jaoks faasi, kus 19. minutil panin saate lihtsalt kinni ja kustutasin podcastide rakendusest, sest lihtsalt ei jaksa kuulata Ruussaare mölapidamatust. Hõbemäe heietamine pole ka parem. Luige ja Kaljulaidi ajal oli nii tempot kui sisu. Nüüd enam ei üht ega teist.

Kuulaja aastast 2002.