05 september, 2008

Stuudios Rein Kilk, Priit Hõbemägi ja Eiki Nestor

Mida siis nüüd - ENSV on taastatud! Juttu tuleb veidrast venelaste provokatsioonist, Villu Reiljani kohtuprotsessi algusest, eelarvevaidlustest, kulka rahadest ja paljust muust. ootame kommentaare!

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kuhu teha mošee vt infopartisani

Anonüümne ütles ...

Automaks peab tulema. Kindlasti tuleb ka "omamist" maksustada, ainuüksi tarbimise maksustamine kanduks tarbijahindadesse ja selle maksaksid jälle kinni jalamehed.

Mina ratta- ja jalamehena olen tüdinenud motoriseeritud individuaaltranspordi doteerimisest.

Anonüümne ütles ...

Mis saab pensionide tulumaksustamisest? Kui üldine maksuvaba miinium jääb järgmisel aastal samale tasemele nagu praegu (2250 kr kuus), siis praeguse pensionitõusu valemi järgi võib keskmine pension suureneda järgmise aasta 1. aprillil nii suureks, et läheb tulumaksustamisele.

Anonüümne ütles ...

jrgm kord võiks keegi põhjendada, mille krdi pärast sellest sambast yleyldse räägitakse?! asi algas mullu või isegi tunamullu, kui kunstnikud "avastasid", et neilt ei kysitud, milline võiks see sammas välja näha. ja sestsaati onkäinud üks pidev hädakisa. milleks?
see ei ole nii kallis ehitis, et sellest peaks pidevalt rääkima. kui riik mattis miljardeid viru vanglasse, ei olnud mingit debatti. aga tegelikult tapeti viru vangla ehitusjamade pärast inimesi. mis krdi meedia see on, kes jahub aastaid mingist sambast, aga tõsiste asjade koha pealt on puuks.

Anonüümne ütles ...

Eestis on autod liiga uued. Minu meelest, ehkki selline keskkonnavaenulik sõiduvahend, siiski on arvutatud miski optimaalne vahekord auto tootmisel tekkiva süsinikjalajälje suurus ja auto kasutamisel tekkiva jalajälje suurus. Kui ma õigesti mäletan, siis liiga palju liiga uusi autosid on tegeikult sella jalajälje suurendamine. Autosid ei kasutata ära nende loomuliku kasutsea lõpuni, võetakse selle asemel uus, mis aga oma tootmisel on tekitanud juba keskkonnakahjusid ja suuremaid, kui oleks kaasnenud vanema auto pikema kasutusajaga.

Sellepärast pooldan ma registreerimisel automaksu korjamist. Ja see peab olema tuntav, mida suurema raiskajaga on tegemist. Ja eriti selliste puhul, mis väljuvad ,,auto kui tarbeese" kategooriast. Ja samal isikul teise-kolmanda auto registreerimine võiks vabalt olla topelthinnaga.

Soomes oli kuni EL astumiseni päris rängad automaksud. Aga nad suutsid oma hõredalt asustatud ja igikeltsaga maal üsna hea teedevõrgu ehitada.